Nieuws

Op zondag 19 november 2023 organiseren de Jins van Scouting Engsbergen weer een overheerlijke Italiaanse eetdag tvv ons buitenlands kamp.

Kom samen met je vrienden en familie smullen en genieten van een lekkere Italiaanse maaltijd!

Ons scoutsjaar is van start gegaan met een knaller van een startdag!  De komende maanden (jaren) zullen wij naast onze wekelijkse activiteiten met onze leden ook volop bezig zijn met de verbouwingen van de oude Penarol-site.  Dit brengt natuurlijk

Bestel hier je picknickpakket voor de bezoekdag op 30 juli 2023!

Ook dit jaar organiseren onze gidsen weer hun jaarlijkse brunch! Op 19 maart kan je komen genieten van een uitgebreid buffet en daarbij kan je nog heerlijke supplementen kiezen!

De jins van Scouting Engsbergen organiseren dit jaar opnieuw een overheerlijke Italiaanse eetdag op zondag 20 november 2022 tvv ons buitenlands kamp.

Wij verkopen opnieuw onze eigen 'Scouting Engsbergen drinkflessen'!

Op 20 februari 2022 zullen de Gidsen van Scouting Engsbergen heerlijke valentijnsontbijtmanden verkopen!

Beste scoutsvriendjes,

Het kamp is alweer een tijdje achter de rug, maar het begin van ons scoutsjaar is het perfecte moment om er nog eens op terug te blikken.

Pagina's

Abonneren op Nieuws