45 Jaar Scouting Engsbergen + Kampfotoshow

Datum:
26/09/2015 - 14:00 tot 27/09/2015 - 03:00

Kom met ons het 45-jarig bestaan van Scouting Engsbergen vieren en dit een heel weekend lang!

Op zaterdag 26 september '15 organiseren we een spel voor onze leden (vanaf 14uur) met aansluitend de kampfotoshow.

Vanaf 18uur zal er een pastabuffet zijn (inschrijven kan via het formulier op deze website), gevolgd door een optreden van 'Jaco and the second rule'.
Als je niet naar het pastabuffet komt zal het optreden 4 euro kosten.

Om 21uur start onze openluchtfuif die tot 3uur zal duren.
Dj's die komen zijn: Al Paca, DJ Ridoo, Onion Made en Wonbeat! VVK: 4 euro, Kassa: 6 euro. Kaarten zijn binnenkort te verkrijgen bij de leiding, givers en jins van Scouting Engsbergen.

Op zondag 27 september '15 wordt er vanaf 14uur een spel zonder grenzen georganiseerd voor de Oud-Scouts, Stam, Jos & Leiding.

Het hele weekend lang kunnen jullie ook altijd iets komen drinken in onze lounge-bar.

De gehele opbrengst van dit weekend gaat integraal naar Nepal om daar de slachtoffers van de aardbeving te ondersteunen.

Hopelijk tot dan!