Vredeseilanden

Datum:
26/03/2017 - 13:30 tot 17:00

Dit jaar zet Scouting Engsbergen zich terug in voor het goede doel! Wat is er allemaal te doen op deze dag?

- WANDELING (14.00-17.00)
DIt jaar organiseren we terug een wandeling. Aarzel dus niet om voor maar 2 euro mee te doen. Dit samen met een fotozoektocht en andere kleine opdrachten, maken deze wandeling perfect voor zowel jong maar vooral oud!

- CAFE (13.30-17.00)
Gedurende de hele vergadering zal er een café zijn waar je zowel iets kan komen drinken of je honger wat kan stillen.

- ONZE LEDEN (14.00-16.30)
Natuurlijk denken we ook aan onze leden. Voor de jongste takken (kapoenen, kabouters, welpen, jonggidsen, jongverkenners) zal een aangepaste wandeltocht zijn samen met de leiding en spelletjes enkel voor hun! Voor de oudere takken (gidsen, verkenners, jins) zal er met hun leiding een activiteit geregeld worden.

Dus kom zeker iets drinken op ons café en als je zin hebt, zijn er genoeg activiteiten op deze dag om je bezig te houden!

Hopelijk tot dan,

Scouting Engsbergen