Kampinschrijving 2024

Dit jaar zetten we onze tenten op in Neerglabbeek. Binnenkort kunnen jullie meer info terug vinden in het kampboekje.

Wij werken dit jaar terug met een volledig online inschrijvingssysteem. Inschrijven is mogelijk tot en met vrijdag 28 juni.

Net zoals de voorbije jaren werken we uitsluitend nog met betaling door middel van overschrijving.

De kampprijs voor leden en leiding voor 10 dagen is dit jaar €155. De kapoenen betalen €95 voor het kamp.

Betalen doet u per overschrijving op het rekeningnummer: BE83 7351 5703 6015
U vermeldt hierbij de volgende mededeling: "Kamp 2024 'NAAM' + 'VOORNAAM'".
Schrijf je meerdere kinderen in met één betaling, vermeld dan alle voornamen. Zijn er verscheidene achternamen binnen het gezin, gelieve deze dan ook allen te vermelden.

Heeft u vragen of problemen bij de financiering van dit bedrag?
De groepsleiding is steeds bereikbaar voor vragen, extra duiding of het opstellen van een aangepaste regeling.

Zit je nog met vragen of wil je nog iets kwijt aan de leiding, dan wel groepsleiding?
Aarzel dan niet om ons te contacteren op grl.scoutingengsbergen@gmail.com of bel een van de telefoonnummers die je terugvindt in het boekje.

Een stevige linker en tot op kamp!

Groepsleiding Scouting Engsbergen

1 Inschrijvingsfiche 2 Medische fiche 3 Overzicht 4 Voltooid
Moest er zich een probleem voordoen op kamp zullen we jullie op dit nummer contacteren. We vragen dan ook een GSM-nummer in te vullen, zo kunnen we jullie steeds bereiken.
CAPTCHA
Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
2 + 1 =
Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.