Picknick bezoekdag

Beste ouders,

Het is bijna zover; Scouting Engsbergen gaat op kamp van 19 tot 28 juli, met een bezoekdag op zondag 28 juli van 11:00 tot 15:00 uur.

Sinds enkele jaren biedt het oudercomité een lunch aan tijdens de bezoekdag. Deze lunch bestaat uit een broodje kaas, hesp, groenten, of een lekkere hotdog. Indien u wilt meegenieten van deze lunch, kunt u tot en met vrijdag 19 juli uw bestellingen doorgeven door hier te klikken.
Voor de kamp-kapoenen moeten de ouders de bestelling aan de kapoenenleiding (dus niet door de link)  doorgeven vóór vrijdagavond 19 juli. Deze lunch wordt betaald uit het kampbudget.

Voor alle andere leden die meegaan op kamp, hoeft u geen picknick te bestellen. Hiervoor wordt gezorgd.

De opbrengst van deze dag zal gebruikt worden om het nieuwe scoutslokaal op de Penarol mede vorm te geven.

Met vriendelijke groet,
Oudercomité Scouting Engsbergen