Picknickpakket bezoekdag 23

Bestel hier je picknickpakket voor de bezoekdag op 30 juli 2023!

Van 21 juli tot 30 juli gaan onze scouts weer voor een TOP KAMP op de domeinen van Bertrix.
Net zoals verleden jaar zal de bezoekdag op zondagmiddag 30 juli doorgaan. Familie en vrienden zijn allen welkom op het kampterrein op deze datum vanaf 11u30. Rond 14u30 zal de slotformatie plaatsvinden, en daarna gaan de jongere takken (kapoenen, welpen en kabouters) met hun ouders terug mee naar huis. Aangezien de bezoekdag opnieuw ‘s middags plaatsvindt voorzien we een picknick. Om jullie te kunnen voorzien van de nodige spijs en drank, gaan wij  een picknick organiseren waarbij het belangrijk is om vooraf in te schrijven. Zo kunnen we goed inschatten hoeveel we van alles moeten voorzien. Je kan kiezen uit:

• Broodje Hesp/Kaas met groenten + wafel (€7.5)
  • Broodje Kaas met groenten + wafel (€7.5)
  • Broodje Hesp met groenten + wafel (€7.5)
  • Broodje met groenten + wafel (€7.5)
  • Hotdog (€4)

Zoals steeds zal er genoeg drank zijn.

Gelieve voor vrijdagavond  21/7 je bestelling door te geven.

Bestellen kan je via volgende link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdKhERleaXrtvrZrdvGDZ-CkSeAegJT75A3HugMWNt-j4RIVw/viewform?usp=sf_link.

Let op: voor de leden die mee op kamp gaan, moet je geen picknick bestellen! Scouting Engsbergen zorgt hier zelf voor.

Alvast tot op de bezoekdag!

Het oudercomité

Picnic basket chalk white icon on black background 2389720 Vector Art at  Vecteezy