Scouting Engsbergen drinkfles

Wij verkopen opnieuw onze eigen 'Scouting Engsbergen drinkflessen'!

Deze drinkfles is van het merk Retulp, zij proberen door het verkopen van drinkflessen de hoeveelheid wegwerpflesjes te verminderen en zo de verspilling van plastiek te verminderen. Hier staan wij als scouts voor de volle 100% achter dus promoten wij graag het gebruiken van een drinkbus. Door deze drinkfles te kopen steun je dus niet enkel onze scouts, maar draag je ook zelf je steentje bij voor de natuur en het milieu!

De drinkfles heeft een inhoud van 750 ml en heeft een grote draaidop.

Onze drinkfles kost 20 euro, je kan deze bestellen door via onderstaande link je gegevens en aantallen door te geven. De aankoop is pas geldig wanneer er 20 euro is overgeschreven op BE83 7351 5703 6015, met als mededeling "drinkfles achternaam voornaam". Wanneer u deze link heeft ingevuld en de betaling in orde heeft gebracht, zal de drinkfles worden meegegeven met uw zoon/dochter op de scouts!

Alvast bedankt voor uw steun en we wensen jullie veel plezier van de leuke en handige drinkfles!

! Opgelet: OP = OP !

(De inschrijflink zal gesloten worden wanneer de voorraad op is, deze is echter beperkt)