Valentijnsontbijtmanden Gidsen 20/2/22

Op 20 februari 2022 zullen de Gidsen van Scouting Engsbergen heerlijke valentijnsontbijtmanden verkopen!

Wat houdt zo'n ontbijtmand in? Per persoon bevat dit:
Voor volwassene: chocoladebroodje of croissant, 2 pistolets, 2 sneden brood, verschillende soorten beleg (kaas en charcuterie), choco en confituur, yoghurt, fruitsla, granola, gekookt ei, thee, koffie, fruitsap en verschillende soorten versgebakken koekjes.
Voor kinderen: chocoladebroodje of croissant, 1 pistolets, 1 sandwich, verschillende soorten beleg (kaas en charcuterie), choco en confituur, yoghurt, fruitsla, granola, gekookt ei, thee, koffie, fruitsap en verschillende soorten versgebakken koekjes.
Er is ook de mogelijkheid om heerlijk flesje cava te bestellen bij de ontbijtmand, en dit aan 5 euro per fles.
Ook is er de mogelijkheid voor het kopen van tombola. Dit kan via dezelfde inschrijvingslink besteld worden, voor amper 3 euro.

De ontbijtmanden kunnen afgehaald worden aan het scoutslokaal van 8 uur tot 14 uur, binnen het gekozen tijdsslot. Daarnaast kan je ook kiezen voor levering aan huis, dit in de regio’s Tessenderlo, Diest (en Schaffen), Averbode, Molenstede en Scherpenheuvel. Graag melden wij dat het nog steeds verplicht is om bij afhaal van de manden een mondmasker te dragen.

Bestellen kan tot zondag 13 februari via volgende link: https://forms.gle/bc29af2yqP5JWNsm9
De betaling gebeurt volledig online. De bestelling is pas volledig wanneer het juiste bedrag werd ontvangen op het rekeningnummer: BE71 7360 3019 6669. Gelieve in de vermelding: “ontbijtmanden + naam” te schrijven.

Bij vragen of problemen kan u de gidsenleiding contacteren via frankenvale@gmail.com of fien.vanthoor1@gmail.com.
De Gidsen danken jullie!