Picknick pakket kamp 2022

Bezoekdag scoutskamp 2022

Wat is er leuker dan een gezellige picknick tijdens het luisteren naar alle kampavonturen die er werden beleefd?

Nadat hij twee jaar niet kon doorgaan, sluiten we het scoutskamp op zondag 31 juli terug af met de traditionele bezoekdag! Vanaf 11u kunnen jullie, samen met  (klein)kinderen, neefjes, nichtjes, vrienden,…  de kampsfeer (her)beleven! We sluiten af met een formatie die om 14u begint.

De jongste takken vertrekken na de formatie (14.30u) mee naar huis. De takken vanaf de jonggivers blijven nog een nacht extra.

Het Oudercomité voorziet een picknick voor tijdens de middag, hiervoor moet wel ingeschreven worden. Je kan kiezen uit:

•             Broodje Hesp/Kaas met groenten + fruit + wafel (€7)

•             Broodje Kaas met groenten + fruit + wafel (€7)

•             Broodje groenten + fruit + wafel (€7)

•             Hotdog (€4)

Gelieve voor zondag 17/7 je bestelling door te geven via: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScBOwV2nTmz5BxSOPXrpBgTXYY2zbBeI_OVb_NeZ7LyZarVfg/viewform

Zoals steeds zal er genoeg drank zijn.

Let wel: voor de leden die mee op kamp gaan, moet je GEEN picknick bestellen! Scouting Engsbergen zorgt hier zelf voor.

Alvast tot op de bezoekdag!

Picnic basket chalk white icon on black background 2389720 Vector Art at  Vecteezy